قیمت دستگاه فتوتراپی در بازار تهران


قیمت دستگاه فتوتراپی معمولا با توجه به تعداد لامپ های دستگاه و کیفیت  دستگاه سنجیده می شود. دستگاه فتوتراپی و یا دستگاه زردی نوزاد، از جمله دستگاه های رایج در جهت برطرف کردن بیلی روبین غیر مستقیم در خون نوزادان می باشد و این دستگاه به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت پزشکی شناخته شده که از خرید و فروش بالایی برخوردار است، بنابراین در زمان خرید، لازم است به نکاتی چون نحوه کار دستگاه، مدل دستگاه و قیمت دستگاه فتوتراپی موجود در بازار توجه نماییم.

قیمت دستگاه فتوتراپی در بازار تهران

فروش دستگاه فتوتراپی زیر قیمت بازار

فروش دستگاه فتوتراپی زیر قیمت بازاردستگاه فتوتراپی از جمله دستگاه های پرکاربرد در صنعت پزشکی می باشد و تقریبا بیشتر نوزادن در بدو تولدشان نیاز دارند، تا چند روزی از شروع زندگی شان را زیر این دستگاه سپری کنند، تا درصد بیلی روبین بالایی که در خون نوزاد موجود می باشد، به کم ترین مقدار ممکن برسد.

در حقیقت نوزادان مبتلا به زردی در بدو تولدشان به چند دسته تقسیم می شوند و بر اساس آزمایش خونی که از نوزاد گرفته می شود، این دسته بندی انجام خواهد گرفت و اکثر نوزادان بعد از آزمایش مشخص می گردد که درصد کمی زردی داشته و صرفا با مراقبت های خانگی درصد بیلی روبین خون نوزاد پایین می آید.

و یکی از روش های مراقبت از نوزاد مبتلا به زردی، تهیه دستگاه فتوتراپی در منزل می باشد و از این طریق با قرار دادن نوزاد به مدت چند شبانه روز در زیر این دستگاه، موفق به تنظیم بیلی روبین خون نوزاد می گردند و اما به طور معمول مراکزی وجود دارد که چنین دستگاه هایی را به خانواده ها کرایه می دهند و از آن جایی که در یک مدت زمان مشخص امکان تقاضای چند خانواده به طور همزمان وجود دارد، بنابراین چنین مراکزی نیاز دارند، که مجهز به تعداد دستگاه های فتوتراپی زیادی باشند و برای این کار احتیاج به سرمایه زیادی خواهند داشت، در نتیجه برای رفع این مشکل می توانند به مراکز فروش دستگاه فتوتراپی مراجعه کرده، که نرخ دستگاه فتوتراپی خود را زیر قیمت بازار ارائه می کنند و یا برای خرید از حراجی دستگاه فتوتراپی استفاده نمایند.

ارائه کننده بهترین برند دستگاه فتوتراپی

ارائه کننده بهترین برند دستگاه فتوتراپیاستفاده از دستگاه فتوتراپی به طور مستقیم با سلامت نوزاد رابطه دارد و همان طور که می دانیم نوزادان، حساس ترین گروه های جامعه می باشند، بنابراین لازم است که در زمان خرید دستگاه فتوتراپی دقت زیادی را انجام دهید و به دلیل تنوع زیاد این محصول، لازم است که با مراجعه به فروشگاه دستگاه فتوتراپی با انواع مختلف آن آشنا شده و با اطلاعاتی که فروشنده دستگاه فتوتراپی در اختیار شما قرار می دهد با بهترین برندهای این محصول آشنا شوید.

در حقیقت دستگاه های فتوتراپی در انواع مختلفی مانند دو بعدی و سه بعدی طراحی شده اند و هم چنین در طراحی تعداد لامپ ها با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام از این دستگاه ها برای درجه ای از زردی طراحی می گردند و حساسیت اشعه ای که از دستگاه به سمت بدن نوزاد تابانده می شود، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، بنابراین با توجه به مطالب گفته شده، ضمانت دستگاه فتوتراپی از اصول اولیه و استانداردی برخوردار است که توجه خریدار دستگاه فتوتراپی را در زمان خرید، به خود جلب خواهد کرد.

فروشنده دستگاه فتوتراپی با نرخ آزاد

فروشنده دستگاه فتوتراپی با نرخ آزاد دستگاه فتوتراپی از جمله دستگاه های پر مصرف در دنیای پزشکی است  و نه تنها از این دستگاه برای مصارف خانگی استفاده می شود، بلکه در بیمارستان های دولتی و خصوصی هم در بخش نوزادان کاربرد خواهد داشت. بنابراین با تولید و مصرف روز افزون این دستگاه، قیمت های مختلفی برای آن مصوب شده است، ولی در بیشتر مواقع تامین کننده دستگاه فتوتراپی، مجبور است که دستگاه را با نرخ آزاد تهیه کرده و در اختیار  مصارف خانگی یا مراکز خصوصی قرار دهد. البته لازم به ذکر است، اگر به دنبال شغلی با منفعت بالا می گردید، می توانیم اجاره دستگاه فتوتراپی برای مصارف خانگی را معرفی نماییم و از آن جایی که فتوتراپی خانگی برای درجه زردی های پایین در نوزادان انجام می شود، نیاز به دستگاه های خاص و پیشرفته نبوده و صرفا می توان با یک لامپ فلورسنت معمولی هم شرایط دستگاه را برای نوزاد مهیا کرد، بنابراین ابتدایی ترین و ارزانترین دستگاه فتوتراپی هم برای درمان زردی نوزادان در خانه هم پاسخ گو می باشد.

ارسال بهترین نوع دستگاه فتوتراپی به کشور های همسایه

ارسال بهترین نوع دستگاه فتوتراپی به کشور های همسایههمان طور که می دانیم کشورمان در سال های اخیر، پیشرفت چشمگیری در صنعت پزشکی کرده است و در نتیجه موفق گردیده تا دستگاه های فتوتراپی ایده آل و دقیقی را تولید نماید و با توجه به ارتقا کیفیت تولید دستگاه فتوتراپی 2019 ، کشورمان موفق شد تا گامی عظیم در جهت صادرات غیر نفتی بردارد و دانشمندان با تولید دستگاه های پیشترفته فتوتراپی موفق گردیدند تا گامی نوین در این صنعت بردارند.

هم چنین دستگاه فتوتراپی صادراتی، باعث شد تا طرفداران داخلی این دستگاه بیشتر شده و در نتیجه از خروج ارز از کشور جلوگیری خواهد شد و با استفاده از تولیدات داخلی هزینه فتوتراپی نوزاد برای بیماران به صرفه تر می گردد و با این وجود تعرفه قیمت فتوتراپی کاهش خواهد یافت و هم چنین با استفاده از دستگاه فتوتراپی ایده آل، از تولید ملی حمایت کرده و در نتیجه می توانیم از خدمات پس از فروش دستگاه فتوتراپی هم استفاده نماییم.

قطب تولید دستگاه فتوتراپی در کشور

قطب تولید دستگاه فتوتراپی در کشورهمان طور که در مطالب قبلی اشاره کردیم، شرکت های زیادی در زمینه تجهیزات پزشکی و به خصوص در زمینه تولید دستگاه فتوتراپی فعالیت نموده اند، ولی معمولا بیشترین شرکت ها در استان تهران تاسیس شده اند و پس از این که دستگاه های فتوتراپی را، در انواع مختلف تولید نمودند، اقدام به آزمایش و بررسی عملکرد دستگاه نموده و پس از اطمینان یافتن از عملکرد دستگاه، آن را به شهر های دیگر ارسال کرده و حتی به کشورهای همسایه هم صادر خواهند کرد.

تجارت دستگاه فتوتراپی گران قیمت در بازار جهانی

تجارت دستگاه فتوتراپی گران قیمت در بازار جهانی با توجه به نیاز جهانی و کابرد روز افزون تجهیزات پزشکی، هر روزه معاملات کلانی در زمینه صادرات و واردات تجهیزات پزشکی صورت می گیرد و به جرات می توان گفت که پخش عظیمی از تجارت های تجهیزات پزشکی به دستگاه فتوتراپی بر می گردد و در حقیقت دستگاه فتوتراپی از جمله دستگاه هایی است، که علاوه بر نمونه های تولید داخلی، از خارج از کشور و به خصوص کشور آلمان هم وارد شده است و وارد کننده دستگاه فتوتراپی، اقدام به واردات دستگاه فتوتراپی پرتابل و دستگاه فتوتراپی ثابت نموده است، که هر کدام کاربرد مختص به خود را دارد.

البته لازم به ذکر است، که دستگاه فتوتراپی ثابت و یا به عبارتی فتوتراپی صنعتی، با توجه به ساختاری که دارد، نسبت به دستگاه فتوتراپی پرتابل، از قیمت بالاتری برخوردار می باشد و در این دستگاه تعداد لامپ های ماوراء بنفش بیشتر بوده و هم چنین از محفظه ای با شیشه محافظ UV تشکیل شده است، که به منظور جلوگیری از برخورد اشعه به چشم افراد می باشد و از این دستگاه به منظور کاهش سطح بیلی روبین های بالاتر استفاده می گردد.

پخش دستگاه فتوتراپی با حمل و نقل استاندارد

پخش دستگاه فتوتراپی با حمل و نقل استاندارددستگاه فتوتراپی، از بخش های ظریف و حساسی تشکیل شده است و در اثر کوچک ترین ضربه ای که به دستگاه وارد شود، شاهد تغییر در تنظیمات دستگاه فتوتراپی خواهیم بود و همان طور که می دانیم اساس کار دستگاه فتوتراپی تولید موج 460 نانومتر برای تابش بر روی پوست بدن نوزاد می باشد و این اشعه تولید شده، حاصل از وجود چراغ های فلورسنت و ال ای دی است، که در داخل دستگاه نصب شده اند و با ایجاد ضربه به دستگاه لامپ ها شکسته شده و یا از کار می افتند و در نتیجه طول موج مورد نیاز برای برطرف کردن زردی نوزاد را تامین نخواهد کرد و عملا دستگاه کارایی لازم را نخواهد داشت.

بنابراین در زمان حمل و نقل دستگاه باید نکاتی را رعایت نماییم تا استاندارد لازم در زمان حمل و نقل رعایت شده و در نتیجه به دستگاه آسیب نرسد و این موارد به صورت زیر تعریف شده اند.

باید توجه داشته باشیم که، دستگاه را با فشار داخل وسیله نقلیه قرار ندهیم و باید محیطی که به وسیله آن دستگاه فتوتراپی حمل و نقل می شود، متناسب با اندازه دستگاه باشدو هم چنین  در زمان حمل و نقل به دستگاه فتوتراپی، هیچ گونه ضربه ای وارد نشود و یا بر روی دستگاه در زمان حمل و نقل وسایل دیگری قرار ندهیم.

دستگاه را درون کارتون های محکم قرار داده و در داخل کارتون هم با پلاستیک های ضد ضربه و یونولیت بپوشانیم، تا اگر در زمان حمل و نقل دستگاه فتوتراپی اتفاقی بیفتد، دستگاه درون جعبه از ضربه در امان بماند.

و نکته آخر این است که برای دستگاه کاورهای زیپ دار و ضد آبی تهیه کرده تا در زمان حمل و نقل و استفاده مکرر از دستگاه، بدنه بیرونی دستگاه از خط و خش و ضرب دیدگی محفوظ بماند.

مرکز نمایندگی دستگاه فتوتراپی در پایتخت

مرکز نمایندگی دستگاه فتوتراپی در پایتختدستگاه فتوتراپی در دسته دستگاه های پزشکی قرار دارد و با توجه به این که مراکز زیادی از دستگاه استفاده می کنند، بنابراین بازار فروش خوبی خواهند داشت. البته تولید کنندگان زیادی در تلاش هستند تا دستگاه فتوتراپی را تولید نمایند و از آن جایی که دستگاه فتوتراپی، از قطعات قابل دسترسی تشکیل شده است، شرکت های زیادی اقدام به ساخت و تولید دستگاه فتوتراپی نموده اند.

شاید این شرکت ها موفق شده اند، که دستگاه فتوتراپی را با قیمت مناسب تری به بازار فروش وارد کنند، ولی باید به یاد داشته باشیم که این دستگاه های بدون مجوز، استاندارد لازم را نداشته و بنابراین منجر به عوارض جبران ناپذیری در نوزاد مبتلا به زردی خواهد شد.

بنابراین با توجه به مطالب گفته شده، بهترین روش برای خرید دستگاه فتوتراپی، مراجعه به مرکز نمایندگی دستگاه فتوتراپی می باشد و با مراجعه به مراکز نمایندگی، در قبال وقت و هزینه ای که صرف می کنیم، خدمات قابل قبولی را به ما ارائه کرده و قبل از خرید با انواع دستگاه های فتوتراپی آشنا شده و در کم ترین زمان و با بهترین قیمت می توانیم دستگاه فتوتراپی مورد نظر را تهیه کرده و خریدی با اطمینان کامل داشته باشیم.

قیمت مصوب دستگاه فتوتراپی

قیمت مصوب دستگاه فتوتراپیهمان طور که دستگاه از تنوع بالایی برخوردار است، قیمت های متنوعی برای دستگاه در نظر می گیرند و قیمت مصوبه ای که برای هر دستگاه فتوتراپی درنظر گرفته می شود، برگرفته از نوع دستگاه فتوتراپی، برند دستگاه و سال ساخت و کشور سازنده دستگاه می باشد، ولی باید توجه داشته باشیم که، به دلیل تحولات کنونی در بازار و نوسانات قیمت ارز، قیمت های دقیقی برای دستگاه فتوتراپی نمی توان اعلام کرد و بهترین مسیر برای اطلاع از قیمت ها ، مراجعه به نمایندگی های فروش دستگاه فتوتراپی می باشد.

خریدار دستگاه فتوتراپی دست اول

خریدار دستگاه فتوتراپی دست اول عموما دستگاه فتوتراپی از جمله دستگاه هایی است که به تعداد زیاد قابل مصرف می باشد و این تعدد مصرف آن ها به نحوه استفاده از دستگاه بر می گردد و تصور ما این است که دستگاهی که برای اشعه دادن به نوزاد مصرف می شود، در چه حالاتی ممکن است خراب گردد؟

در پاسخ باید گفت، اولین قسمت هایی از دستگاه، که دچار مشکل می گردد، لامپ های ال ای دی و یا فلورسنت داخل دستگاه می باشد، که ممکن است در اثر سوخته شدن از کار بیفتند و در این صورت، اشعه ی لازم و کافی که معادل 460 نانومتر تا 490 نانومتر می باشد، به بدن نوزاد تابانده نشود و همین امر باعث شده تا بهبود زردی نوزاد، به عقب بیفتد.

از دیگر عوامل خرابی در دستگاه فتوتراپی، هرز شدن درجه های دستگاه بوده و یا سیم دستگاه که رابط بین دستگاه و برق شهری است، دچار قطعی می باشد.

اگرچه دستگاه فتوتراپی، کارکرد ساده و آسانی دارد، ولی چون با سلامت نوزاد در ارتباط است، توصیه می شود که در زمان خرید دستگاه بسیار دقت نمایید و معمولا خریدار دستگاه فتوتراپی برای جلوگیری از مشکلات به وجود آمده، سعی در خرید دستگاه فتوتراپی دست اول می کند تا در این صورت ضریب خطا و مشکلات دستگاه کاهش یابد.

هزینه فتوتراپی در بهترین بیمارستان ها

هزینه فتوتراپی در بهترین بیمارستان هادر برخی موارد که بیلی روبین خون نوزاد بالاتر از حد مجاز می شود، روش های خانگی برای کاهش زردی نوزاد کفایت نکرده و لازم است که نوزاد را به بیمارستان انتقال دهند. البته این تصمیم گیری برای درمان زردی نوزاد به نظرات پزشک معالج، نتیجه آزمایش خونی که از نوزاد گرفته می شود، نارس بودن یا کامل بودن نوزاد ، وزن تولد و روز تولد نوزاد بستگی دارد و چنان چه زردی نوزاد درمان نشود و در همان روزهای اول سطح بیلی روبین کاهش نیابد، عوارض جبران ناپذیری را برای نوزاد به همراه خواهد داشت و نوزاد دچار مشکلاتی چون ضایعات مغزی خواهد شد.

بنابراین با توجه به مشکلات گفته شده، در بهترین بیمارستان های کشور، اقدام به احداث بخشی برای درمان زردی نوزادان با دستگاه های فتوتراپی پیشرفته نموده اند و هزینه فتوتراپی در بیمارستان، بیشتر از هزینه تمام شده در روش فتوتراپی خانگی می باشد، زیرا علاوه بر هزینه استفاده از دستگاه فتوتراپی، هزینه هایی چون بستری کردن نوزاد، آزمایشات متعدد و هزینه خدماتی که از سوی بیمارستان ارائه می شود، اضافه خواهد شد.

مهمترین نکته در تهیه دستگاه فتوتراپی

مهمترین نکته در تهیه دستگاه فتوتراپیدر زمان خرید دستگاه فتوتراپی نیاز داریم که نکاتی را در نظر بگیریم، تا در این صورت دستگاه فتوتراپی خریداری شده، استاندارد قابل قبولی را داشته باشد و این نکات عبارتند از :

دستگاه قابلیت تنظیم زاویه در چند جهت را داشته باشد و هم چنین شدت نور دستگاه قابل تنظیم باشد.

طیف تابشی که توسط پدهای فتوتراپی تامین می شود، باید که در محدوده درمانی 4 تا 40 میکرو وات بر سانتی متر مربع و پهنای باند 420 تا 480 نانومتر باشد.

تابش دستگاه باید حداقل افزایش درجه حرارت را، در بدن نوزاد ایجاد کند.

وسیله باید محافظ هایی برای نوزاد داشته باشد، که در اثر ترکیدن لامپ و یا شکستگی به نوزاد آسیبی نرسد.

منبع نوری، باید که حفاظت کننده حرارتی داشته باشد تا در اثر حرارت بیش از حد به دستگاه آسیبی وارد نشود.

  • تبلیغات:
  1. خبر داغدار شدن زوج هنری معروف
  2. بیماری که در حین جراحی مغزش ساکسیفون نواخت
  3. چهار عادت نابودگر که شما را آرام آرام به کام مرگ می کشاند
  4. ماجرای نجات جان یک کوهنورد از سقوط با استفاده از تجهیزات فیزیوتدستگاه اولتراسوند فیزیوتراپیراپی چه بود؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *