بورس دستگاه پلاژن در ایران


وجود بورس دستگاه پلاژن در ایران باعث شده است که بسیاری از شرکت‌ها این محصولات را وارد و صادر کنند. تولیدکنندگان ایرانی، دستگاه پلاژن را با توجه به اخرین فناوری‌های روز ساخته و به تولید انبوه می‌رسانند. در این مقاله بیشتر با این دستگاه آشنا خواهید شد و پاسخ بعضی از سوالاتتان را دریافت خواهید کرد.

بورس دستگاه پلاژن در ایران

صادرات دستگاه پلاژن به کشور های آفریقایی

صادرات دستگاه پلاژن به کشور های آفریقاییپلاژن تنها دستگاهی است که ترکیبی از 3 درمان پوستی موثر برای صورت را ارائه می‌دهد، که به عنوان فناوری OxyGeneo pat به ثبت رسیده و از نظر بالینی به اثبات رسیده است. با استفاده از فرکانس رادیویی و فناوری سونوگرافی، کاهش چین و چروک، جوان سازی پوست، لایه برداری و اکسیژن سازی ابعاد جدیدی را ارائه می‌دهد.

این دستگاه مواد مغذی را برای پوست فراهم می‌کند، پوست را صاف و تازه می‌کند و باعث جوان تر شدن پوست می‌شود. دستگاه پلاژن به طور همزمان به سه صورت مؤثر عمل می‌کند.

این دستگاه یک واکنش شیمیایی بر روی پوست صورت ایجاد می کند که حباب های CO 2 بیشتری ایجاد می‌کند، و سپس به آرامی ترکیده و پخش می‌شود.

با شروع مرحله اول، لایه بالایی پوست و سلول های مرده به آرامی با استفاده از قرص کپسول  از بین می‌روند و عمل صاف کردن و تجدید پوست انجام می‌شود.

پوست بعد از مرحله اول دارای گیرایی اکسیژن بیشتری می‌شود و این باعث می شود بدن از هموگلوبین خود بدن استفاده کند تا اکسیژن جدیدی را در سطح پوست تولید کند.

با توجه به قدرت جذب شدید پوست صورت، می‌توان از ترکیبات موثری که باعث تحریک جریان مویرگی و متابولیسم پوست می‌شوند، استفاده نمود. این دستگاه برای دستیابی به نتایج بهتر ما را یاری می‌کند که به صورت زیر اشاره شده است:

  • طراوت و مرطوب کننده پوست
  • ترمیم حجم پوست
  • احیای پوست
  • کاهش چین و چروک
  • تنگ و کوچک کردن منافذ پوست
  • تحریک بازسازی سلول
  • قابل استفاده برای همه نوع پوست

برای بورس دستگاه پلاژن به نمایندگی های این محصولات مراجعه کرده و محصولات را به صورت عمده خرید و فروش کنید. اگر تاجر هستید می‌توانید با خرید عمده، این محصولات را به کشورهای دیگر ازجمله کشورهای افریقایی صادر کنید.

نرخ دستگاه پلاژن در حجم عمده

نرخ دستگاه پلاژن در حجم عمدهبرای خرید دستگاه پلاژن در حجم عمده به سایت تخفیف پلاژن معتبر مراجعه کرده و از قیمت های ارائه شده استفاده کنید. روش استفاده دستگاه پلاژن در دفترچه راهنما نوشته شده است کافی است ان را مطالعه کنید.

نحوه عملکرد دستگاه پلاژن چگونه است؟

  • حذف و لایه برداری: قرص کپسول برای از بین بردن سلولهای مرده به کار برده می‌شود، صاف سازی و تجدید پوست و آماده سازی پوست به گونه ای که از مواد مغذی فعال استفاده شود. در نهایت لایه بالایی پوست را لایه برداری می‌کند.
  • پاکسازی پوست: پوست را تمیز می‌کند و آن را برای تزریق ترکیبات فعال آماده می کند. برای جوان سازی پوست و ضد پیری یا برای روشن شدن پوست و بهبود بافت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • اکسیژنت یا اکسیژن رسانی: دستگاه پلاژن حباب های CO2 ایجاد می‌کند که به آرامی بر روی سطح پوست پراکنده می شود و یک واکنش فیزیولوژیکی را ایجاد می‌کند که خون غنی از اکسیژن را به منطقه منتقل می‌کند. این باعث افزایش جریان مویرگی و متابولیسم پوست می‌شود. اکسیژن رسانی منجر به جذب بهینه عناصر فعال می‌شود.

برای درمان و جوان سازی پوست صورت با فرکانس، انرژی حرارتی غلیظ شده را در فرکانس بالا به سطح پوست و لایه های پایین پوست روی صورت منتقل می‌کند. انرژی گرمایی، سلولهای محل بافت همبند پوست (فیبروبلاست) را گرم می‌کند، که باعث می‌شود فیبرهای کلاژن بلافاصله منقبض شده و پوست سفت شود.

این دستگاه برای کاهش چین و چروک های صورت، باعث تحریک بازسازی کلاژن و تشکیل کلاژن می‌شود که منجر به بهبود چشمگیر در ظاهر فرد می‌شود.

مرکز پخش دستگاه پلاژن در پایتخت

مرکز پخش دستگاه پلاژن در پایتختهرچه سن پوست شما بیشتر شود، حجم خود را از دست می‌دهد. این یک امر طبیعی است. پوستی که بدون بازسازی باقی مانده است، اصطلاحا پوست مرده یا پوست شل است. پوست نسبت به چین خوردگی و پیری مقاومت کمتری دارد.

پوست در ساعات خواب تحت فشار قرار گرفته و کشیده می‌شود، باعث خطوط چین و چروک می‌شود البته عوامل زیادی در چین و چروک شدن دخالت دارند. به عنوان مثال نور اشعه ماوراء بنفش شبکه های کلاژن شما را تخریب می‌کند، آلودگی بر ساختار الاستین پوست، آب و هوای خشک و سطح اسیدی بر هیالورونیک فعال پوست شما تأثیر می‌گذارد.

با این وجود، به لطف یک فناوری کمتر شناخته شده به نام پلاژن، پوست شما لازم نیست چنین باشد. پوست شما به گونه ای طراحی شده است که بدون چین و چروک، براق و حجم زیاد باشد. بنابراین این دستگاه کمک می‌کند تا دوباره جوانی پوست خود را به دست اورید.

نتایج استفاده از قطعه سونوگرافی این دستگاه را می‌توان به صورت زیر اشاره نمود:

  • افزایش نفوذپذیری پوست
  • تقسیم  مولکول‌های مغذی بلند به کوتاهتر
  • نفوذ فعال مواد و مواد مغذی فعال به پوست برای نتایج بهتر

مزایای این قطعه به صورت زیر بیان شده است:

  • بهبود رطوبت پوست
  • استحکام منافذ بزرگ شده
  • اطراف چشم را تسکین می‌دهد

این روش برای همه نوع پوست بی خطر، بدون درد است و همچنین می‌تواند در پوست های حساس نیز استفاده شود.

شرکت صادراتی پلاژن را می‌توانید با از طریق نمایندگی معتبر پیدا کنید و با در ارتباط باشید و محصولات را به صورت عمده خرید و فروش کنید.

بازار خرید انواع پلاژن در کشور

بازار خرید انواع پلاژن در کشورهر 3 مورد برای سلامتی پوست شما بسیار مهم هستند.

  • کلاژن مانند داربست پوست عمل می‌کند.
  • الاستین که خاصیت کشسانی می‌دهد.
  • اسید هیالورونیک پوست شما را هیدراته و صاف می‌کند.

هنگامی که هر 3 مورد در وضعیت اولیه قرار دارند، پوست شما محکم، گسترده و جوان است. هنگامی که هر 3 مورد از نظر سنی و محیطی تحت تأثیر قرار می‌گیرند، پوست شما مستعد خطوط و چین و چروک، شل شدن  می‌شود که اینها از علائم پیری پوست است.

چگونه می‌توان با استفاده از دستگاه پلاژن به درمان پوست کمک کرد؟

داستان کوتاه است، این دستگاه به سلول های تولید کننده بافت پوست کمک می‌کند تا پوستی سالم، جوان و حجم دهنده به طور طبیعی به وجود آورد. تزریق مواد خارجی وجود ندارد، هیچ پرکننده ای وجود ندارد.

همه اینها بدان معناست که دستگاه پلاژن، برای بهبود ساختار پوست طراحی شده است. به پوست خود بیاموزید که سلامتش را به دست آورد.

در بازار خرید ایران انواع دستگاه پلاژن با کیفیت با برندهای مشهور و با کیفیت صادراتی موجود است. بازرگانی انواع پلاژن، محصولاتی با کیفیت را وارد و صادر می کنند. اگر قصد تجارت دارید و صادرات دستگاه پلاژن دارید با انها تماس بگیرید. از طریق همین سایت نیز می‌توانید با انها در ارتباط باشید.

سفارش خرید پلاژن از فروشگاه های معتبر

سفارش خرید پلاژن از فروشگاه های معتبردرمان با پلاژن می‌تواند پوست شما را محکم کند، خطوط ریز را کاهش دهد، چهره شما را پاکسازی کند، بافت پوسته پوسته پوسته شده را از بین ببرد، ساختار پوست را تازه کند، سفت و محکم کند و جوان سازی کند. به محض تکمیل مراحل درمانی، نتایج قابل مشاهده است و برای هفته‌ها ادامه خواهد یافت.

درمان با پلاژن برای دستیابی به نتایج عالی به یک فناوری متکی نیست. این دستگاه معمولا از 3 فناوری برای نتایج بهتر استفاده می کند.

پوست سازی یا فعال سازی سلول های تولید کننده با استفاده از فناوری میکرو سوزن، و بهره گیری از انرژی فرکانس رادیویی غیر تهاجمی. به گفته برخی افراد، درمان با پلاژن باعث می‌شود زخم های میکروبی که با  چشم غیرمسلح قابل دیده شدن نیستند از بین برود.

پوست شما می‌داند چگونه سالم و جوان باشد، گاهی اوقات فقط به جهتی در جهت درست نیاز دارد. بنابراین این دستگاه این کار را انجام می‌دهد.

مراکز فروش محصولاتشان را به صورت عمده واگذار می‌کنند. شما می‌توانید جهت صادر یا وارد کردن دستگاه پلاژن با مرکز فروش دستگاه پلاژن ارتباط برقرار کنید کافی است با شماره درج شده در این سایت تماس بگیرید.

گروه تامین کننده انواع دستگاه پلاژن در کشور

گروه تامین کننده انواع دستگاه پلاژن در کشورهدف از تمام درمان های با دستگاه های پلاژن این است که پوست شما را به طور طبیعی محکم و زیبا کند. استفاده از این دستگاه بدون جراحی و بدون خرابی و کمترین ناراحتی است. درمان پوستی برای تجدید و جوان سازی به خودی خود نیازی به جراحی یا درد قابل توجهی ندارد.

دستگاه پلاژن برای دستیابی به پوستی جوان تر، شاداب تر و طبیعی بهتر به نظر می‌رسد، بهترین راه حل برای درمان صورت است.

یکی از انواع درمان با این دستگاه‌ها روش Geneo است. Geneo یک روش درمانی منحصر به فرد، سه به یک صورت را ارائه می‌دهد که هم در قسمت بیرونی و هم در داخل پوست کار می‌کند، ترکیبی از درمان های اثبات شده از نظر بالینی که باعث تحریک و فعال سازی فرآیندهای تجدید و طبیعی پوست می‌شود.

با استفاده از این دستگاه  می‌توان درمانهای ژنتیکی، انواع مختلفی از انواع پوست انجام داد  و آن را به عنوان یک راه حل مناسب برای نگهداری مداوم پوست، برای درمان هدفمند از شرایط خاص پوست و همچنین برای حفظ و تقویت بهبود پوست به دنبال یک عمل جراحی استفاده کرد.

تامین کنندگان معتبر انواع دستگاه پلاژن اورجینال در کشور اماده پذیرش سفارش متقاضیان این محصولات هستند. می‌توانید از طریق همین سایت با ان‌ها تماس بگیرید و سفارش دهید.

خریدار دستگاه پلاژن درجه یک صادراتی

خریدار دستگاه پلاژن درجه یک صادراتییکی از انواع درمان دستگاه پلاژن، درمان Geneo است. درمان های نوآورانه Geneo قدرت اکسیژن رسانی را کنترل می‌کنند. برای تغذیه و جوان سازی پوست مناسب هستند. سه مرحله برای داشتن پوست زیبا را می‌توان به صورت زیر شرح داد:

  • اکسیداسیون: با استفاده از ماساژ ملایم با کپسول و ژل، واکنشی از فرآیندهای فیزیولوژیکی طبیعی استفاده می‌کند و باعث افزایش اکسیژن به سطح پوست می‌شود.
  • تراشیدن یا برداشتن پوست: سلول های مرده پوست را به آرامی از بین می‌برد تا پوست را تازه کند و باعث روشن تر شدن پوست و بهبود میزان جذب مواد فعال بدن می‌شود.
  • تغذیه: وارد کردن ترکیبی از ترکیبات فعال جذب شده به پوست برای طراوت و احیای ظاهری. این اثر بیشتر برای تقویت و حفظ پوست انجام می‌شود.

هر چند وقت یکبار به عمل اکسیژن رسانی صورت نیاز دارید؟

بسیاری از متخصصان پوست توصیه می‌کنند یک بار در ماه صورت را انجام دهید، اگرچه اکسیداسیون پوست صورت مانند سایر انواع لایه برداری نیست. برای توصیه های بهتر از متخصص پوست کمک بخواهید.

اکسیداسیون پوست راه خوبی برای حفظ پوستی است که از قبل سالم و جوان است. برخی از متخصصان پوست این روش را به عنوان نگهداری برای افراد در 20 سالگی توصیه می‌کنند.

البته، شما می‌توانید در هر سنی اکسیداسیون پوست را انجام دهید، اما با افزایش سن، ممکن است بخواهید روش های درمانی قوی تری مانند لیزر یا میکرونیدلینگ را انجام دهید.

دستگاه پلاژن ایرانی ساخته شده توسط متخصصان ایرانی با کیفیت صادراتی آماده عرضه برای تاجران عزیز است.

نمایندگی پخش و فروش پلاژن درجنوب کشور

نمایندگی پخش و فروش پلاژن درجنوب کشوراین درمان به ویژه برای پوست هایی که دارای چین و چروک، خط و خطوط ناشی از بریدگی ها و همچنین یک اقدام ضد پیری پیشگیرانه هستند، مناسب است.

بعلاوه، این درمان برای پوست های آسیب دیده با اشعه ماوراء بنفش ایده آل است. یا پوست هایی با لکه های رنگدانه یا برای پوست های کم رنگ. همچنین می‌توان از یک درمان OxyGeneo برای تازه کردن و صاف کردن پوست استفاده کرد.

درمان OxyGeneo خاصیت سوزن سوزن شدن دارد و پوست را شاداب می‌کند. درمان فرکانس رادیویی مانند یک ماساژور گرمایی است.  به کار بردن Geneo بدون درد هست. نتایج را بلافاصله پس از اولین درمان مشاهده خواهید کرد.

به منظور بهبود چهره به طور مؤثر و پایدار، شش بار درمان را هر دو تا سه هفته توصیه می‌کنیم. اما از آنجا که هر نوع پوست متفاوت است، چرخه درمان به صورت جداگانه تنظیم می‌شود. این روش درمانی باعث افزایش کلاژن و الاستین بدن می‌شود. بنابراین شما از اثر بلند مدت بهره مند می‌شوید.

تا یک هفته بعد از درمان، از آفتاب تابستان خودداری کنید. همچنین باید از ضد آفتاب 50+ استفاده کنید. عوارض جانبی ندارد. در موارد نادر، ممکن است قرمز شدن کمی صورت وجود داشته باشد، اما در همان روز دوباره فروکش می‌کند.

نمایندگی پخش و فروش پلاژن در جنوب کشور با ضمانت خرید پلاژن را از طریق همین سایت پیدا کنید و با انها برای خرید و فروش عمده تماس بگیرید.

قیمت پلاژن در فروشگاه های معتبر

قیمت پلاژن در فروشگاه های معتبردرمان پوست یک امر ضروری در زندگی انسان است. تقاضا برای درمان پوست بیشتر در بزرگسالان و جوانان وجود دارد. با افزایش سن عوامل محیطی و گرانش تمایل دارند که پوست شما را به سمت پایین بکشند.

در چنین شرایطی، روشهایی مانند رژیم غذایی یا ورزش ثابت شده است که برای جوان سازی پوست، بهبود سلولیت، کاهش چین و چروک، علائم کشش یا کاهش جای زخم های آکنه به طور جدی بی اثر است. به دلیل تولید کم کلاژن، به نظر می‌رسد بعضی از مناطق پوست شما قابل تغییر نیست.

پلتفرم درمان پوست صورت با دستگاه پلاژن برای دستیابی به پوستی جوان و تازه است. این تنها وسیله ای است که در بازار ارائه می‌شود. یک ترکیب منحصر به فرد از فن آوری های پیشرفته شامل TRIPOLLAR RF OXYGENEO و ULTRASOUND، که کار ترمیم و جوان سازی را انجام می‌دهد.

در مرکز نمایندگی دستگاه پلاژن، محصولاتی با کیفیت و درجه یک را به صورت عمده خرید و فروش می‌کنند.

قیمت خرید دستگاه پلاژن اصل بسته به متغیرهای زیادی است از جمله: برند، کیفیت، هزینه های حمل و نقل، در دسترس یا دسترس نبودن محصول و… . همه این عوامل تعیین کننده قیمت یک محصول هستند. بنابراین برای آگاهی از قیمت روزانه با کارشناس فروش همین سایت تماس بگیرید.

تولید باکیفیت ترین پلاژن درجه یک ارزان

تولید باکیفیت ترین پلاژن درجه یک ارزان“legend Pollogen” یک پلتفرم زیبایی شناسی پزشکی پیشرفته است که فن آوری های صنعت پیشرو را شامل می‌شود.

این فناوری انرژی ترکیبی، تریلیپو با استفاده از انرژی RF غیر تهاجمی و فعال سازی عضله پویا را شامل می‌شود. ترکیبی از این فن آوری‌ها باعث می‌شود حجم دهی موثر پوست، سفت شدن پوست و پیکر تراشی بدن انجام شود.

درمان با دستگاه پلاژن با حداقل ناراحتی، موثر و سریع است. مناسب برای همه انواع پوست است. از ویژگی دستگاه پلاژن می‌توان به راحت بودن درمان و کم ضرر بودن ان اشاره نمود. البته بسیاری معتقد هستند که در مقابل محاسنی که دارد عوارض ان تقریبا صفر است. بهترین برند پلاژن، برندی است که بتواند نیاز شما و کسب و کار شما را بهبود ببخشد.

تولید کنندگان دستگاه پلاژن 98 را می‌توانید با مراجعه به وب سایت آنلاین فروش معتبر پیدا کنید. این تولید کنندگان محصولاتشان را به صورت تضمینی و با قیمت های مختلفی به صورت عمده به فروش می‌رسانند. البته می‌توانید از طریق همین سایت این محصولات را به صورت عمده سفارش دهید.

بازرگانی انواع دستگاه پلاژن در سراسر کشور

بازرگانی انواع دستگاه پلاژن در سراسر کشورخطوط ریز، چین و چروک، گونه و زیر چشم پف دار، خط لبخند، از بین رفتن سطح پوست، خطوط سیگار حاصل از سیگار، فک و پوست گردن شل و خطوط گردن از نظر بسیاری وحشتناک است.

اینها همه نشانه های پیری است. اگر فکر می‌کنید تنها راه مؤثر برای مقابله با روند پیری، جراحی پر هزینه و پرخطر است، باید بگوییم در اشتباه هستید.

اما اکنون یک راه حل ایمن، کم خطر و مؤثر وجود دارد. درمان های پلاژن صورت بسیار به صرفه و کم خطر برای زنان و آقایان در سراسر جهان است.

این دستگاه خطوط ریز را از بین ببرید، باعث کاهش چشمگیر چین و چروک های عمیق، خلاص شدن از شر قسمت های چربی و افتادگی زیر چشم ها، محکم شدن و تنفس پوست در همه صورت، فک و گردن می‌شود و جوانی را برای شما به ارمغان می‌آورد. کافی است فقط استراحت کرده و درمان را به راحتی انجام دهید.

اگر قصد خرید دستگاه پلاژن را دارید بهتر از برند و کیفیت محصول خبردار باشید. توصیه ما این است از دستگاه پلاژن دست دوم کمتر استفاده کنید زیرا ممکن است مشکلات بعد از خرید و فروش گریبان افراد را بگیرد.

بازرگانی های در سراسر کشور اماده خدمت رسانی و مشاوره فروش دستگاه پلاژن هستند. با ارتباط گرفتن با این مراکز از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

بهترین مارک دستگاه پلاژن در بازار داخلی

بهترین مارک دستگاه پلاژن در بازار داخلیاغلب به دلیل از بین رفتن الیاف کلاژن و کاهش فعالیت فیبروبلاست  به دلایلی که قبلا اشاره شد، با دستگاه پلاژن خطوط و چین و چروک ها را می‌توان درمان کرد. با گرم کردن فیبرهای کلاژن، درمانهای پلاژنی باعث انقباض و سفت شدن سریع بافت و سفت و محکم شدن پوست شل می‌شود.

علاوه بر این، هرگونه سلول چربی ناخواسته در ناحیه صورت و گردن، مانند زیر چشم یا ناحیه گونه کاهش می‌یابد، با درمان پلاژنی باعث تحریک متابولیسم طبیعی چربی می‌شود و منطقه را تغییر می‌دهد.

نتایج قابل مشاهده فوری را فقط بعد از اولین درمان مشاهده کنید. پوست شما صاف، سفت تر و بافت کلی جوان تر خواهد بود. نتایج طولانی مدت است زیرا فیبروبلاست های تحریک شده همچنان به تولید کلاژن جدید ادامه می‌دهند.
بهتر است از سایت خرید دستگاه پلاژن معتبر استفاده کنید تا قبل و بعد از خرید به شما مشاوره دهد. بتواند بهترین مارک های دستگاه پلاژن را معرفی کند و شما را در تجارتتان یاری کند. اگر قصد خرید به صورت عمده دارید با کارشناس فروش تماس بگیرید.

  • تبلیغات:
  1. خبر داغدار شدن زوج هنری معروف
  2. بیماری که در حین جراحی مغزش ساکسیفون نواخت
  3. چهار عادت نابودگر که شما را آرام آرام به کام مرگ می کشاند
  4. ماجرای نجات جان یک کوهنورد از سقوط با استفاده از تجهیزات فیزیوتدستگاه اولتراسوند فیزیوتراپیراپی چه بود؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *