قیمت دستگاه هایفو سه بعدی 3D SMAS FOCUS


قیمت دستگاه هایفو سه بعدی 3D SMAS FOCUS بدلیل وارداتی بودن این محصول تحت تاثیر نوسانات ارزی است. اما تلاش می کنیم که قیمت این محصول کمتر تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار گیرد. هایفو تراپی برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و گردن استفاده می شود. در سال های اخیر این روش درمانی بسیار رواج پیدا کرده و  طرفداران بسیاری را در ایران و دنیا پیدا کرده است. جهت خرید دستگاه هایفو سه بعدی می توانید این دستگاه با کیفیت می توانید از طریق کانالهای ارتباطی در این سایت با ما ارتباط بگیرید.

قیمت دستگاه هایفو سه بعدینحوه عملکرد  هایفو سه بعدی3D HIFU

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

هایفو سه بعدی (High lntensity Focused Ultrasound)  سونوگرافی متمرکز با شدت بالاست که جدیدترین فناوری غیر جراحی است . که از امواج فراصوت برای کلاژن سازی و جوالن سازی پوست استفاده می شود. از این فناوری جدید برای لیفت ابرو، کاهش چین و چروک، سفت شدن و جوان سازی پوست استفاده می شود. با استفاده از انرژی فراصوت امواج به لایه های زیرین پوست تابانده می شود بدون اینکه آسیبی به سطح پوست برساند. انرزی صوتی بسیار متمرکز سبب انعقاد حرارتی در 3 عمق مختلف لایه های پوستی می شود. سیستم ایمنی بدن در ناحیه مورد درمان موجب ترمیم زخم ایجاد شده در لایه های زیرین پوست و تشکیل کلاژن جدید می شود و این سبب جوان سازی و سفت شدن پوست می گردد. این روش درمان و جوان سازی کا ملا غیر تهاجمی است زیرا  نیازی به جراحی با تیغ یا بخیه نمی باشد. به همین خاطر به یکی از پر طرفدارترین محصولات زیبایی در سراسر جهان تبدیل شده است. با استفاده از این روش درمان بعد از 2-3 هفته شما تغییر ر ا احساس خواهید کرد  و بعد از 6 ماه پوست بیمار شما به طور کامل جوان خواهد شد و این روش درمان 12-18 ماه دوام خواهد داشت.

ویژگی منحصر بفرد دستگاه هایفو سه بعدی 3D SMAS FOCUS

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

هایفو سه بعدی 3D SMAS FOCUS دارای دو مدل کاربری می باشد.

  1. مدل حرفه ای : در این مدل، کاربر به صورت حرفه ای تنظیمات را انجام می دهد و تمام  عملکرد دستگاه در اختیار کاربر می باشد.
  2. مدل هوشمند: در این مدل، تمام تنظیمات دستگاه به صورت هوشمند توسط دستگاه انجام می شود.

کارتریج های هایفو سه بعدی 3D SMAS FOCUS

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

در یک دستگاه هایفو یکی از عناصر مهم دستگاه کارتریج های دستگاه هستند که میزان هزینه شما برای هر بیمار را تعیین می کند. و بعد از تمام شدن شارژ کارتریج ها شما نیاز به تمدید آنها دارید.

دستگاه هایفو سه بعدی  3D مزیتی که دارد هر کارتریج 20000 شات دارد. که در مقایسه با سایر دستگاه های هایفو سه بعدی موجود در بازار که 10000 شات دارند یک مزیت فوق العاده می باشد و سبب به صرفه بودن دستگاه می گردد.

دستگاه هایفو سه بعدی مجهز به 8 کارتریج است

  1. 4 کارتریج اختیاری با سایز های 6.0mm, 10.0mm, 13.0mm, 16.0rnm
  2. 4 کارتریج استاندارد با سایزهای  1.5mm, 3.0mm, 4.5mm, 8.0rnm

قابل ذکر است که 3کارتریج صورت عبارتند از :  1.5mm, 3.0mm, 4.5mm,

تعداد شات های که شما به طور استاندارد در اختیار دارید هشتاد هزار شات می باشد. و این رقم جدا از 4 کارتریج اختیاری است.

80000=4*20000

برتری های دستگاه هایفو سه بعدی 3D SMAS FOCUS

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

  1. دستگاه هایفو ۳D SMAS دارای مجوز از FDA. CE می باشد.
  2. این دستگاه فول آپشن مدل ۲۰۲۰ است.
  3. کاملا هوشمند می باشد.
  4. دارای ۳ کارتریج صورت
  5. دارای ۵ کارتریج بدن
  6. هر کارتریج بالای ۲۰هزار شات
  7. دارای پیزو الکتریک سرامیکی آمریکایی
  8. دارای سنسورهای آمریکایی
  9. دارای موتور مبدل آمریکایی

مشخصات فنی دستگاه هایفو سه بعدی

Power 800W
Frequency 4MHz
Width 1-10 mm Adjustable
Length 5-25mm Adjustable
Energy Output 0.2-2J/cm2
Cartridge Shot 20000 Lines
Cartridges 1.5mm, 3.0mm, 4.5mm, 8.0rnm Standard
6.0mm, 10.0mm, 13.0mm, 16.0rnm Optional
Net Weight 25kg
Dimension 400″350″1060mm
Voltage AC 100-240V 5Q/60Hz

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

دستگاه هایفو سه بعدی SMAS FOCUS 3D  نسبت به هایفو های معمولی 10 لاین را ایجاد می کند  در حالی که هایفو معمولی تنها یک لاین را ایجاد می کنند. این دستگاه به سفارش کامل اروپا ساخته شده است. از کیفیت عالی جهت جواب دهی برخوردار می باشد. کار با دستگاه بدلیل هوشمند بودن آن بسیار راحت می باشد. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. آموزش و نصب دستگاه در تمام نقاط رایگان و برعهده شرکت می باشد. و از طرف شرکت تولید کننده سرتیفیکیت کار با دستگاه به مشتری داده می شود. قیمت دستگاه هایفو سه بعدی را متاسفانه بدلیل نوسانات نرخ ارز نمی توان  اعلام کرد و باید به صورت روزانه استعلام قیمت شود. جهت اطلاع از قیمت و شرایط پرداخت می توانید با ما از طریق کانال های ارتباطی در تماس باشید.

 

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.