خرید دستگاه کربوکسی کربواینجکت

خرید دستگاه کربوکسی

خرید دستگاه کربوکسی در کمترین زمان ممکن با توجه به میزان هزینه شما در نمایندگی انواع دستگاه های کربوکسی در ایران امکان پذیر  می باشد. دستگاه کربوکسی به دلیل غیر تهاجمی بودن و از طرفی جواب دهی در زمینه های زیبایی و درمانی سبب شده است که اکثر پزشکانی که در حوزه زیبایی کار می کنند،جهت خرید یکی از مدل های دستگاه کربوکسی اقدام نمایند.

دستگاه کربوکسی در طرح و مدل های مختلف در بازار وجود دارد. اغلب افراد تصور می کنند که این دستگاه تنها جهت تزریق گاز دی اکسید کربن مورد استفاده قرار می گیرد ونیازی به صرف هزینه نمی باشد. باید خدمت این عزیزان عرض کنیم که به هیچ عنوان این گونه نیست کیفیت دستگاهی که شما استفاده می کنید صد در صد در جواب دهی و سرعت عمل شما تاثیر گذار می باشد. و متاسفانه این سخن را اغلب کسانی بکار می برند که دستگاه بی کیفیتی را می خواهند بفروش برسانند.

دستگاه کربوکسی چیست؟

دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی وسیله تزریق گاز co2 به لایه های زیرین پوست می باشد. و  به روش درمان با گاز دی اکسید کربن ، کربوکسی تراپی گفته می شود.

با افزایش میزان گاز دی اکسید کربن بدن نیاز به افزایش مولکولهای اکسیژن پیدا می کند و جریان خون در ناحیه تزریق جهت جبران کمبود اکسیژن افزایش پیدا می کند. و میزان مواد مغذی در ناحیه مورد تزریق افزایش پیدا می کند. این واکنش بدن سبب افزایش کلاژن سازی و بهبود بافت های پوست می گردد.

کربوکسی تراپی روشی غیر تهاجمی ایست و نیازی به بستری شدن فرد نیست. تنها بعد از تزریق پوست ورم می کند و فرد احساس اندکی خش خش در لایه های زیرین پوست می کند. و این علایم بعد از 45 دقیقه بر طرف می شود.و تعدادی افراد که حساسیت پیدا می کنند جای نگرانی نیست پس از چند ساعتی علایم حساسیت برطرف می شود.

آشنای با دستگاه کربوکسی کربواینجکت

یکی از امکانت یک دستگاه کر بوکسی صفحه نمایش دستگاه و کیفیت صفحه لمسی آن در کار کردن با دستگاه و سرعت عمل و راحتی کار با آن بسیار تاثیرگذار می باشد. دستگاه کربوکسی کربواینجکت دارای صفحه نمایش ال سی دی تاچ رنگی 7 اینچی می باشد. منوی کار گذاشته شده روی صفحه نمایش دارای 25 اندیکاسیون جهت پروتکل های درمانی پر کاربرد می باشد که کار با دستگاه را بسیار راحت کرده است.

این دستگاه مجهز به پروب واژینال می باشد. این پروب قابل استریل با اتو کالاو هست . که برای حوزه زنان و مامایی بسیار پر کاربرد می باشد.

  1.  قابلیت استفاده از سایر اندیکاسیون های درمانی در گروه های مختلف پوست و مو،جراحی ، زنان، ارتوپدی و روماتولوژی
  2. تزریق گاز co2 با فیلتر نانو استاندارد و نیدل های ظریف با بالاترین خلوص گاز و کمترین درد
  3.  دارای گرمکن اتوماتیک گازco2
  4.  تمامی اتصالات پنوماتیکی و رگولاتور هریس آمریکا
  5. کپسول 5 لیتری co2 با خلوص 99/999 و قابلیت تبدیل به کپسول ده لیتری
  6. استند مجهز به محفظه نگهداری کپسول و کمربند نگهدارنده
  7. شیلنگ تزریق از جنس سیلیکون آلمانی ، مقاوم در برابر خوردگی و قابلیت اتوکلاو شدن
  8.  نمایش حداکثر میزان تزریق و کنترل اتوماتیک حجم تزریق
  9.  قابلیت تنظیم حجم و فشار تزریق در اندیکاسیون های مختلف و اعلام هشدار دستگاه پس از اتمام حجم تنظیم شدهدر فشار مورد نظر
  10. قابلیت تنظیم دستی تمامی پارامترهای تزریق کاربردهای مختلف
  11.  شروع تزریق با پدال و اعلام بوق هشدار در زمان قطع و وصل کردن پدال
  12. سیستم کالبیراسیون جهت خروج هوای وارد شده محیط به داخل شیلنگ تزریق به دلیل اختلاف فشار گاز داخل شیلنگ و هوای محیط و سیرکوله شدن آن
  13. قابلیت نمایش دیجیتالی حجم گاز تزریق شده به صورت درصد حجم سی سی
  14. قابلیت محاسبه حجم کلی تزریق بعد از انجام پروسه و ثبت در پرونده بیمار

کاربرد دستگاه کربوکسی کربواینجکت

خرید دستگاه کربوکسیدستگاه کربوکسی جهت جهت زیبایی و درمان و لاغری مورد استفاده قرار می گیرد. در حوزه زیبایی برای ر فع تیرگی، چین و چروک سطحی، پف دور چشم، درمان کمکی اسکارهای مقاوم به درمان از جمله آکنه ، آبله مرغان ، سالک ،چین و چروک های عمیق سوختگی، انجام سابسیژن به روش میکرو با سوزن (میکرو سابسیژن با نیدل) انواع اسکارها مخصوصا اسکارهای آکنه و چروکهای فیبروتیک و آتروفیک، رفع تیرگی و چروک و ایجاد شفافیت و جوانسازی ناحیه ژینیتال ، کشاله ران و زیربغل،کاهش فیبروز و سفتی و افزایش دامنه حرکتی اندام ها و پوست به دنبال سوختگی،آبرسانی ، شفافیت و افزایش قوام ، سفتی و کشیده شدن پوست،خط مقدم درمان و رفع خطوط استریا (تر ک های سفید) ناشی از حاملگی و یا چاقی و لاغری، کاهش چین و چروک و تیرگی ، ایجاد شفافیت و جوانسازی پشت دست ها ، صورت و بدن

و در حوزه درمانی می توان به مواردی مانند، بهبود اگزما ناشی از بیماری پسوریازیس،تسریع در بهبود و ترمیم زخم، کاهش اسپاسم ها و درد های ماهیچه ای و روماتیسمی،کاهش ریزش ، تحریک و تقویت رویش مجدد موها و…

و در حوزهپیکر تراشی و لاغری می توان به درمان کمکی به کاهش سایز و ایجاد سفتی در نواحی با ضخامت چربی بالا، کاهش ناهمواری های ناشی از عمل لیپوساکشن نواحی شکم ، پهلو ، ران و ….، رفع سلولیت و ناهمواری ناشی از چاقی از طریق شکستن سلول های چربی ، اشاره نمود.

نمایندگی دستگاه کربوکسی کربواینجکت

خرید دستگاه کربوکسیدر صورتی که قصد خرید دستگاه کربوکسی را  دارید می توانید با نمایندگی دستگاه کربوکسی مشورت نمایید زیرا نمایندگی انواع دستگاه های کربوکسی از کیفیت محصولات متنوع آگاهی بیشتری نسبت به افرادی که تنها روی یک محصول کار می کنند دارند. و این افراد  تلاش می کنند که همان یک دستگاه را به مشتری بفروشد اما نمایندگی محصولات مختلف بین دستگاه ها کدام با کیفیت تر و مناسب با بودجه شما ست معرفی خواهد کرد.

هزینه دستگاه کربوکسی تراپی

هزینه هر دستگاه با توجه به کیفیت مواد اولیه و کاربرد و کارائی محصول تعیین قیمت می گردد. قیمت دستگاه کربوکسی هم مانند دیگر محصولات موجود در بازار ایران باید به صورت روزانه و گاهی به صورت ساعتی استعلام گردد. زیرا امکان دارد در همان روزی که شما استعلام قیمت گرفته اید اندکی بعد از طرف تولید کننده قیمت های جدید اعلام گردد. متاسفانه این بی ثباتی در بازار گاهی سبب رنجش شما مخاطبان عزیز می گردد.  نهایت رضایتمندی شما مخاطبان عزیز  نهایت آرزوی مجموعه تجهیزات زیبایی آراد می باشد.

  • تبلیغات:
  1. خبر داغدار شدن زوج هنری معروف
  2. بیماری که در حین جراحی مغزش ساکسیفون نواخت
  3. چهار عادت نابودگر که شما را آرام آرام به کام مرگ می کشاند
  4. ماجرای نجات جان یک کوهنورد از سقوط با استفاده از تجهیزات فیزیوتدستگاه اولتراسوند فیزیوتراپیراپی چه بود؟

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.